REPXPERT 3.0 - SCHAEFFLER ИЗВЕЖДА УСПЕШНИЯ ПОРТАЛ ЗА АВТОСЕРВИЗИ НА СЛЕДВАЩО НИВО

Снимка

Преди пет години сегашната версия на сервизния портал на Schaeffler REPXPERT беше стартирана успешно. Оттогава REPXPERT се превърна в силна марка в автомобилния пазар за резервни части и обединява всички услуги, ориентирани към автосервиза от Schaeffler.

В момента около 200 000 потребители от 36 страни, разполагат с портали на 16 езика и имат достъп до REPXPERT. За да структурира по- ясно количеството информация и да направи интерфейса на уебсайта по- лесен за употреба, Schaeffler обнови своя сервизен портал и го издигна на ново ниво. С новата версия, REPXPERT 3.0, Schaeffler улеснява ежедневната работа на автосервизите. Порталът от следващо поколение е интуитивен за използване, насочва потребителите бързо към темите, които търсят и предлага повече техническо съдържание от всякога– още от самата начална страница.

Ориентирайте се бързо с персонализирания инструментален панел за управление.

Обширна техническа информация и данни за ремонт, преглед на курсове за обучение, новини и събития са достъпни за всеки посетител на уебсайта. Регистрираните потребители имат на разположение още повече функции: те могат да получат достъп до пълния каталог на резервните части с всички данни на производителя и да видят последните си дейности, като например наскоро търсени продукти или превозни средства. Персонализираният акаунт с индивидуално навигационно табло показва всички съответни области незабавно. Ревизираното меню за навигация и новата глобална функция за търсене в каталога и техническата информация, бързо водят до желаното съдържание в REPXPERT. Автосервизите имат и достъп до бонус програмата, пълния набор от данни за ремонт, включително специфична за автомобила информация за ремонт и обслужване (RMI) от TecAlliance и могат да се регистрират за курсове за обучение. „Чрез тясна обмяна на информация с автосервизи по целия свят, ние получихме много добри предложения. Много от тях успяхме да внедрим с версия 3.0, за да предложим на нашите потребители още по- добро изживяване и най- вече повече техническа информация“, обяснява Свен Олев Мюлер, ръководител на сервизните услуги на Schaeffler REPXPERT.

Повече съдържание, за да улесните ежедневната си работа в автосервиза.

Интегрираният каталог на части продължава да предлага безплатно цялата продуктова гама на всички производители на автомобилния афтърмаркет и сега позволява по-лесен достъп до обширната информация за ремонт и обслужване (RMI). Новост е и фактът, че данните за продуктите на Schaeffler сега се актуализират ежедневно. В новопроектираната зона за обучение, многобройните курсове за обучение от REPXPERT, предоставят на заинтересованите автосервизи обширни теоретични и практически познания: присъствените курсове, онлайн курсовете, както и курсовете за електронно обучение могат да бъдат достъпни директно или да бъдат резервирани чрез интегриран календар с онлайн регистрация. Освен това, REPXPERT 3.0 предлага по- задълбочена техническа информация, която непрекъснато се разширява, като видеоклипове за монтаж, инструкции стъпка по стъпка, съвети за автосервизи и помощ при типични грешки при монтажа.

С новия REPXPERT 3.0, Schaeffler улеснява ежедневната работа на автосервизите

Свързани производители

Още новини